Uke 6 og 7

Nå er jeg tilbake,  og det har vært et par travle uker med mange opplevelser. Jeg har bant annet vært i London! Der så vi blant annet Madam Tussads, London Zoo, Oxford Street og tok London Eye. Samtidig fikk jeg besøk av to av vennene mine og det gjorde opplevelsen så mye bedre. Selv om London er en helt fantastisk by så blir man sliten av å prøve å se alt på 4 dager, vi tok oss fri fra jobben to dager for å være der fra torsdags kveld til mandags kveld og det var ikke nok. det er en så fantastisk og stor by så man kan trenge noen dager for å få med seg alt. Det som var en litt nedtur var at Big Ben var dekket til pga at den skulle fikses på. Men resten var bra opplevelsen, shoppingen og folka jeg var med. 

London var den største tingen som har skjedd disse to ukene, jobb er som vanlig. Gjør forsåvidt det samme hele tiden men er helt greit. Liker folkene og har det gøy på jobb selvom noen dager er litt ekstra lange. Men nå begynner jeg å bli vant med alt og er som en vanlig arbeidsdag i Norge. Uten om jobb og London så var vi på Brewhouse onsdag forge uke for å si hade til Sigurd som dro hjem etter seks uker her i England.

Ellers så har det også vært halloween feiringer rundt om kring her, halloween team på puber og i butikker. De hadde masse forskjellige stander ute i Southbourne med masse forskjellige aktiviteter for ungene. Det var gøy å oppleve en litt anen halloween en den vanlige kjedelige i Norge. 

Her er noen bilder av litt forskjellige ting jeg har sett disse to ukene, snakkes!

Leave a comment